Altfor mye klesvask!

30.09.2018 13:06

Jeg begynner å innse at mitt store forbruk av moteklær til enhver anledning også fører til et stort forbruk av vaskemaskinen. Siden de fleste av klærne mine ikke tåler å kastes i tørketrommelen, så er jeg helt avhengig av å bruke et eller flere tørkestativ. Du finner dem overalt i leiligheten min! Det er nesten ikke en dag at jeg ikke setter opp et stativ med klær til tørk. Nå er jeg litt lei av å alltid vaske klær, så jeg har begynt å tenke over hvordan jeg skal unngå det. En ting er å bruke de samme klærne flere ganger før jeg vasker dem. Vi nordmenn er kanskje litt ekstreme når det gjelder god hygiene. Alt skal være så nyvasket at det tar helt av. Om jeg bruker den samme toppen to ganger før jeg vasker den, så betyr vel ikke det at jeg trenger å lukte vondt?