Babyklær til venninne

15.04.2015 08:30

Babyer skal jo også få ta seg godt ut uten at det trenger å koste skjorta og du må ta deg et forbrukslån uten sikkerhet. Det koster en god del i innvistering første gang du skal få deg et barn, og det er virkelig dyrt med de små plaggene i dag. En skulle tro at jo mindre plagg, jo billigere, men nei... Du kan lett risikere å betale over 200,- for en bitteliten genser som kan brukes i max en måned uansett. Så jeg har bestemt meg for å hjelpe min beste venninne som venter en liten skatt om 2 måneder <3 

Jeg har derfor gått på finn.no og funnet diverse babyplagg som gis bort på torget. Disse babyklærne kommer jeg til å bruke som utgangspunkt for å lage nye og kule babyklær :) Jeg gleder meg virkelig til å sette igang med dette prosjektet. I tillegg vil jeg sy noen egne babyklær helt fra bunnen av. Får jo nesten lyst på baby selv av dette, så jeg får være litt forsiktig tenker jeg.