Beklager så mye.

26.12.2014 12:55

Det er allerede andre juledag, og den siste måneden har bare flydd avgårde. jeg skulle jo ha lagt ut et innlegg her FØR jul, og ønsket alle sammen en riktig God Jul.

Men det gjorde jeg dessverre ikke. Det ble så travelt med julegavehandel, hjelpe mamma med julevask av hus og besøke venner og familie. Slike ting som alltid betyr mye for meg :)

Og jeg kom i mål med absolutt alt jeg skulle før jul! Den eneste jeg ikke visste hva jeg skulle kjøpe til, var pappa. Han har jo alt, så han fikk handle seg bilutstyr på nett, som han valgte ut selv. Genialt egentlig, så fikk han det han trengte. Mamma derimot, har alltid vært lett å handle til, for hun kommer alltid med flere alternativer til hva hun ønsker seg :)

Juleaften var utrolig koselig. Masse god mat, hele familien rundt bordet, og vi fikk mange gode samtaler sammen. Gaver ble delt ut, desserten ble spist lang utpå kvelden, og jeg tror alle sammen var enige om at vi hadde hatt en fantastisk kveld.

Så jeg vil ønske alle sammen en fortsatt fin romjulstid!