Bil og mote

09.03.2017 12:44

Det er jo egentlig klær jeg interesserer meg for, men det er spennende hvor mye som er mote. Alt fra kjøkkeninnredninger til hvilke sommerdekk en velger. Farger på alt fra vinduskarmer og til mønster på sofaputer. Ja til og med hvordan man trer skolisser har hatt sin æra. Fascinerende! 

Når jeg er på nett og sjekker hva som er trendy, eller hva som kommer til å bli det, kommer jeg stadig over noe jeg ikke har tenkt over. Her om dagen satt jeg og rotet rundt etter hva som var trendy på sent 90' og tidlig 2000-tallet. Husker du skoene som var et samarbeid med Ferrari? Hadde glemt det helt, men for et gledelig gjennsyn. Det var faktisk gode sko, og ikke bare pene å se på. Har et par en eller annen plass. Må kanskje rote dem frem. Eller hva med skomoten nå, som er mer eller mindre kopi av 80 og 90-tallets platå. Kult! Ser frem til en sommer uten høye spisse hæler og vonde tær ;) Eller kan vi håpe på en sommer hvor det holder med et par heftige flip-flops... 

Bilderesultat for flip flop