Det vanskelige valget!

02.08.2018 11:09

Det er ikke alltid livet er så lett. Noen ganger må man ta noen vanskelige valg. Her om dagen kom jeg opp i en heftig diskusjon med pappa som handlet om Hengerfester eller nye klær. Det er kanskje ikke noen vanlig kombinasjon, men saken hadde seg slik at jeg ønsket meg noen nye klær, mens pappa var på utkikk etter nytt hengerfeste til bilen sin. Som sagt så er jo han bilgal, mens jeg foretrekker mote. Mamma blandet seg selvfølgelig inn, og forklarte meg at denne gangen var det nok viktigere å oppdatere bilen enn å gi meg ekstra penger for å shoppe. De trenger dessuten dette hengerfestet for å kunne kjøre flyttelasset mitt i sommer. Da måtte jeg bare gi mamma rett. De tenker jo tross alt på meg og min fremtid! I tillegg så kan jeg ikke vente med å få meg en ny leilighet i hovedstaden...