Dyr strikkejakke.

30.09.2014 22:01

Jeg ser at strikking er det absolutt hotteste for tiden. Nå skal du strikke dine egne plagg, og det syns jeg jo er flott.

Jeg såg en lang strikkejakke i KK som jeg fikk lyst til å prøve meg på. Den het Kirajakken, og jeg syns den var kjempelekker. Den er fremdeles kjempelekker, det er ikke det, men jeg kommer ikke til å strikke den.

Lette meg frem på nett til nettsiden hvor jeg kunne kjøpe garn og mønster, og fant den hos Tjorven garn.

Pris? Garn og mønster: Kr 1768!

Så jeg tror rett og slett at jeg skal finne et annet mønster med en annen garntype. En som er litt billigere enn dette. For jeg syns rett og slett at det var en stiv pris for garn og mønster. Hva syns dere? Er dette vanlig pris man må betale for garn når man skal strikke noe??

Det er massevis av mønster på flotte jakker, så jeg skal lete litt og finne en annen som faller i smak :) Kanskje noe slikt som dette: