Festfin til jul.

22.11.2014 17:39
Hva skal du pynte deg med i jula? Her er noen tips fra Julia!
 

Jula er den store festhøytiden, hvor de fleste av oss pynter oss til å gå i familieselskap, juleselskap, i kirken, på juletrefester, på juleball, på nyttårsfeiring, og mye mer.

Det er rett og slett en tid hvor det er fint å pynte seg litt ekstra!

Noen stikkord for årets julemote er glitter og paljetter, sterke farger, blonder og tyll.

Rosa kjole med blonder fra Cubus.

Enda en rosa kjole, men med topp i paljetter.

Svart kjole med gulldetaljer fra Cubus. (Denne likte jeg veldig godt)

Rød kjole med sløyfe fra Outfitters Nation.

Det blir nok en liten bytur for å finne meg noe nytt som jeg kan ha på meg på juleaften. Jeg liker å pynte meg opp på slike dager, og det tror jeg de fleste andre gjør også.