Har begynt å bake!

18.01.2019 17:32

Som dere vet har jeg jo alltid hatt lyst til å begynne å bake. Dette er noe jeg har begynt å gjøre i det nye året. Jeg liker jo også å ta bilder av tingene jeg gjør. Derfor har jeg skaffet meg ulike skjærebrett som jeg kan ta bildene av brødene mine og kakene mine på. Dette er noe jeg synes er veldig fint og bildene blir fantastiske. Selvsagt smaker jo også brødene og kakene fantastisk! Det er viktig for meg å ta vare på gode oppskrifter, dette gjør jeg også på en effektiv måte. Jeg er glad i mote og jeg er glad i interiør, så du kan skjønne hvor glad jeg ble når jeg kunne kjøpe inn noen fantastiske skjærebrett. De har vist seg å være av veldig god kvalitet, men de ser også bra ut på bilder. Dette er jo også noe som faktisk kan brukes til andre ting, som gjør det til et ekstra godt kjøp. Jeg er opptatt av å kjøpe ting som er fokusert på brukbarhet. Kanskje litt på siden av moteinteressen min, men det er sunt å ha flere tanker i hodet også :)