Høstens stilige klær

19.11.2017 13:41

Bare elsker å vandre i klesforretningene når de bugner av høstens stilige klær. I år ønsker jeg anvende antrekket fra sommerfestivalen litt lengre. Den lårkorte slip-in kjolen passer ypperlig med et par lange boots. Med en sort strømpebukse kan man style flower-power kjolen også på de kjøligere dager. Når jeg bruker sneakersene mine til kjolen foretrekker jeg en kimono over skuldrene og noen personlige, fargerike statement smykker. Jeg har også et godt øye til de tettsittende jeansene med slitasjemotiv ved knærne. Den lette hippie-stilen passer så godt til bilen min, en marineblå Beetle. Du har sikkert hørt trenden hvor antrekket matcher ? For meg så passer høstens lune farger kombinert med glamour og glitter veldig. Dette med styling bil er enklere når man har et kjøretøy i mørke farger. Alle de lune fargene blir ekstra luksuriøse med et kjøretøy som har en mørk farge.