Jobbintervju i motebransjen og bilhavari!

12.06.2015 10:53

I dag tidlig skulle jeg på jobbintervju om drømmejobben. Hadde ikke trodd jeg skulle komme i betraktning i det hele tatt til en jobb som personlig assistent for en moteskaper med atelier i Oslo Vest! Startet tidlig for å ha god tid til både kø og parkering, og trodde alt skulle gå på skinner. Men nei da! Plutselig begynte bilen å lage rare lyder og ryke litt. Heldigvis la jeg merke til logoen til et bilverksted rett ved og stoppet lynraskt! Jeg var nesten på gråten og trodde jeg ikke skulle rekke fram i tide til intervjuet. Heldigvis hadde de kjekke mekanikerene tid til å hjelpe en dame i nød! Den ene ville låne meg bilen sin til og med, men med stengte tunneler ville jeg nok ikke ha rukket fram med egen bil. Jeg vurderte taxi, men endte opp med å få låne en elsykkel! Kom fram i tide uten å bli svett, heldige meg!

Snakker om snille og serviceinnstilte folk! Intervjuet gikk bra, og neste uke vet jeg om jeg får drømmejobben. Følte det gikk fint, og at vi fikk god kontakt. Arbeidsoppgavene virket spennende! Registerreimen hadde røket på bilen, men det var ikke blitt noen skade på motoren. Hell i uhell kan man si. Kryss fingrene for meg angående jobben!