Kanskje ikke mote, men morsom design

22.04.2017 11:09

Satt her en dag og rotet rundt og Googlet det ene etter det andre. Jaktet egentlig på inspirasjon til nye vår -og sommerklær. Snakk om at det er mye å velge i dette året. bruk dine skinnyjeans eller kast deg på trenden med loose fit eller boot cut. Ta i bruk de korte toppene som viser magen eller gå for de lengre og mer klassiske. Tipper jeg går for mix & match denne sesongen. Ikke umulig at jeg allerede har vår -og sommerklærne i skapet allerede om jeg leter godt. 

Kom over andre morsomme ting da jeg sat der og kikket. Gjennbruk av dekk! Jaggu er det mange gode ideer til alt fra å bruke dem til blomsterbed og til små søte stoler. Har aldri tenkt tanken selv, men vurderer seriøst å slå til med et par nye stoler på balkongen. En ting er sikkert, naboen har ikke maken. Det er noe jeg synes er moro. Å kunne ha små eller store ting som er litt orginale, og som skiller seg fra mengden. Induvidualitet skaper mange nye trender. Kanskje det er min tur å skape en for nabolaget mitt ;) Hva syns du? 

Bilderesultat for gjenbruk av bildekk