Kjøkkenmote!

10.01.2017 12:55

Har tidligere nevnt at det er ikke bare klær som er mote. Alt fra farger og til design kommer med nye trender, på samme måte som klær. Nå på nyåret har jeg lett litt rundt på forskjellige arenaer og finner kjøkkenmoten rimelig spennende. Hva som kommer vet man ikke, men trenden med det litt gammeldagse kombinert med siste innenfor moderne design er tydeligvis en trend som har bitt seg fast. Kommer over det ene eksemplet etter det andre. Kom også over en del kjøkkenutstyr jeg ikke har tenkt på er både praktisk og mote. Blant annet velkjente Moccamaster. Den må vell kunne kalles en klassiker snart, velkjent og kvalitet. Skal være helt ærlig og innrømme at jeg ikke visste at den fortsatt var like populær som før. Bør kanskje investere i en... 

Ellers ser jeg at kjøkkenmoten er like variert som annen mote. Velg og vrak fra det nøytrale til det eksotiske og dekorative. Skjønner godt at folk bruker mye tid på å bestemme seg når de skal pusse opp kjøkkenet. 

Har du hatt en fin juleferie forresten? Da tenker jeg ikke på hva du har gjort, spist og videre. Tenker på om du har fått ladet batteriene og følt deg vell. I så fall er du kanskje som meg virkelig klar for nye utfordringer i 2017? Kom over en av sangene fra skoletiden. Enda like aktuell spør du meg ;) 

youtu.be/RNcjUhj0hkc

Hva syns du? Er den?