Irriterende

18.05.2017 19:38

Her sitter jeg og skulle egentlig fortelle dere om alle de flotte antrekkene jeg så i går, på 17.mai. Hva sitter stuck i hodet på meg? Jo, eksos! Ikke bare sitter det i hodet, men det lukter av klærne mine og jakka. Ble stående på buss-stasjonen lenge å vente på bussen. Til tross for at det er ulovlig, å la busser og biler gå på tomgang i Norge, så sto altså noen busser der å spydde ut denne røyken. Heldigvis var det ikke bare jeg som reagerte. Til slutt var der en eldre mann som rett og slett gikk inn i bussene og stanset dem. Fantastisk! Skulle ønske jeg hadde mot tiø å gjøre slikt. Nå må det kanskje nevnes at jeg har ikke peiling på hvordan en buss stoppes, så muligens best å holde seg unna. Biler derimot... må kanskje finne motet neste gang biler står utenfor kiosken på tomgang. Gjør du det? 

17. mai og klær ja.. vet du. Til tross for alle de fantastiske og elegante antrekkene, som jeg egentlig skulle fortelle om, bunad! Ikke noe slår bunad! 

Bilderesultat for bileksos