Lykken er folk som kan fikse ting!

16.11.2015 14:05

Dette er ikke nødvendigvis heeeelt innenfor denne bloggens tema, men jeg tenkte å dele dette tipset siden det var så nyttig for meg!

 

Her om dagen begynte bilen å lage rare lyder, og siden jeg ikke har peiling på bil dro jeg rett på verkstedet. Der fikk jeg beskjed om at noen deler måtte byttes ut, men da jeg så prisen på disse delene fikk jeg litt sjokk – de var vanvittig dyre! Jeg har ikke nok penger akkurat nå til å ta en sånn regning, og siden bilen for så vidt fungerer, dro jeg fra verkstedet uten å få fikset noe.

 

Så ville tilfeldighetene det til at jeg luftet problemene mine med en venninne, og hun fortalte at kjæresten har super-peiling på bil og kanskje kunne hjelpe. (Forhåpentligvis bedre enn dette...)Han kom innom en ettermiddag, tok en titt, og bekreftet at delene måtte byttes. MEN, han sa kan kunne kjøpe delene på nett og erstatte dem for meg for en liten sum. Jeg sa selvfølgelig ja, men lurte på hvordan han kunne få billigere deler enn verkstedet? Han sa de overpriser, og at han bare kjøper på nettet fra et firma som heter BS. Så nå venter vi bare på at mine BS bildeler rekvisita skal komme i posten, og så skal han få alt på stell.

 

Lykke!