Mye gøy kjøkkenutstyr!

17.10.2018 12:10

I det siste har jeg vært skikkelig opptatt av å se på gryter online. Det kan sikkert ha noe å gjøre med min nye interesse av å bake og lage mat! Jeg synes de fine grytene som du kan få hos Kitchentime passer perfekt til meg som person. Ikke bare er de virkelig slitesterke, men jeg liker så godt at de er rimelige og ikke minst kommer de i mange forskjellige størrelser. Det er jo ganske gøy faktisk å tenke på hva man kan bruke disse grytene til. Det er alltid gøy med forslag til oppskrifter og jeg tar dem gjerne imot. Jeg er sikker på at disse grytene kommer til å være med meg i lang tid framover, uansett hvor i verden jeg kommer til å være. Det som også er spennende å bruke gryter til, er å bake brød i dem. Så det er det jeg eksperimenterer med nå om dagen. Dette anbefaler jeg absolutt alle å prøve. Det er en opplevelse som du kommer til å gjenta, igjen og igjen!