Ny jobb!

18.06.2015 23:27

Mitt siste innlegg beskriver min strabasiøse tur til jobbintervjuet! Jeg var bekymret for at det skulle bli tatt ille opp at jeg kom heseblesende i siste liten på sykkel, men det ble faktisk sett på som positivt! Den nye sjefen min, ja jeg skriver faktisk nye sjefen, mente det bare viste at jeg kan håndtere og takle uventede hendelser, noe som kan komme til nytte i en hektisk motebransje!

Jeg skal starte i jobben neste uke, så nå forbereder jeg meg og ser over den framtidige jobbgarderoben! Uansett hva de ber meg om skal jeg vise at jeg er tilliten verdig og jobbe hardt med både små og store oppgaver! Jeg gleder meg kjempemasse til å få være med på spennende ting som utvikling av kolleksjoner og ikke minst å få være med på Moteuken!

Iallfall skal jeg stikke innom gutta på verkstedet med en liten overraskelse, de skal få kake til fredagslunsjen som takk for hjelpen!