Påskefri!

18.04.2014 12:09

Det er deilig med påskefri, og jeg har tenkt å nyte hver eneste dag!

Har sittet og surfet litt på nett, og tror rett og slett jeg skal lage masse god mat denne påsken.

Prøve meg på litt nye oppskrifter.

Lagde lang handleliste på onsdag, så alt jeg trenger er i hus. Det blir ikke akkurat tradisjonell påskemat,

men har det egentlig så mye å si?

I går lagde jeg en alldeles nydelig kyllinggryte:

I dag står det mellom lammekoteletter eller bruke kjøttet fra kotelettene til en god Shepherds pie. Jeg har ikke helt bestemt meg enda :) Smakte Shepherds Pie for første gang da jeg besøkte Skottland, og da jeg surftet litt på nett, kom jeg over www.folkia.no. Da var det fristende å søke om et forbrukslån, og ta turen til Skottland igjen. Har så utrolig masse gode minner derifra etter besøket mitt der, og fant masse inspirasjon til klær da jeg gikk rundt i Glasgow.

Men jeg får prøve om jeg ikke klarer å få min Shepherds Pie like god som den jeg smakte der :)

God Langfredag!!