Retro eller moderne?

18.11.2018 12:36

Her om dagen fikk jeg lyst til å fornye leiligheten litt. Ikke noe stort oppussingsprosjekt, altså. Bare litt ny pynt og noen nye elementer her og der. Jeg bestemte meg for å starte med kjøkkenet, siden det er her jeg oppholder meg mest. Det var da jeg kom på at jeg trengte en ny brødboks. Mens jeg lette inne på nettet, kom jeg over flere utgaver som gav meg en fin retro-følelse. Derfor begynte jeg å se etter lignende produkter i samme stil som kunne være med på å virkelig fornye kjøkkenet. Jeg elsker moderne interiør også, men jeg synes retro er mer nostalgisk og kommer med mer følelser. Til slutt endte hele den lille fornyelsen med at rommet fikk nye gardiner, ny duk og noen pene lysestaker i tillegg. Det skal faktisk ikke mer til før et rom blir som nytt.