Sniktitter...

03.05.2014 15:42

Sitter å sniktitter på andres badetøyksolleksjoner. Moro å se hva andre lager og hva de mener er denne sommerens trend. I tillegg er det artig få noen ideer fra andre, som jeg kan knytte sammen med mine. Mye moro badetøy i år, og friske farger. Jeg liker spesielt Stella McCartneys ting, spesielt det hun har designet for Adiddas denne sesongen. Hun gir meg alltid mye inspirasjon. Her er noe av hennes. Syns de er flotte!

Snerten badedrakt.

image: adidas Performance Swimsuit F50294

Denne syns jeg var moro, og passer godt om man ikke vil bruke heldekkende badedrakt.

image: adidas Cover Up Swimsuit F82808

Fikk virkelig inspirasjon til litt annerledes look på bikinitopper av denne.

image: adidas Bikini Top F77623

jeg kopierer aldri andres ideer, men utrolig godt å se andres arbeid for å sette egne ideer i sving. Så nå... til tegneblokka :)