Spennende

25.03.2017 15:27

Forrige post hadde jeg litt om bil og annen mote. Har "forsket" litt videre på dette på nett. Vell, forske er kanskje å ta hardt i når jeg er inne å snuser hos www.mekonomen.no . Hadde ingen ide om hvor mye greier en kunne finne på en slik side. Å det er jo ikke bare bildeler man ikke forstår... finner andre ting også jo. 

Kom også over en side med billakkering på nett. Der var det jaggu mye kule greier. Biler lakkert i alt fra psykedeliske mønstre til reneste natrmalerier i fronten. Føler det litt som jeg har oppdaget en helt ny verden. Har ikke fått noe mer interesse for bil, men får mange spennende ideer. Hadde vært moro å overføre noe av ideene til klær. 

Ellers har jeg ikke gjort så mye i det siste, men har en utfordring til deg. Hjelp meg å finne moteklær fra 60-tallet med psykedeliske mønstre. De er i litt i samme stil som det jeg har funnet på enkelte biler i det siste... eller hva med et kjøkken i denne stilen

Bilderesultat for psykedeliske mønstre