Tilbake i stallen

28.09.2018 14:54

Jeg har alltid elsket å ri, og det å være i stallen med hestene gir en helt egen følelse. De siste årene har det dessverre blitt mindre av det, siden jeg har vært opptatt med jobb og familie. Nylig bestemte jeg meg for at tiden var inne for å begynne å ri igjen. Jeg bestilte nye klær for en stund siden fra hooks.no og fikk nye digge ridebukser og Clifton ridestøvler i posten i går. Det var deilig å ha nytt utstyr. Jeg bestilte også en ny sele til hunden min Cleo. Det føltes akkurat som i gamle dager å komme tilbake til stallen. Hesten jeg brukte å ri før var dessverre ikke der lenger, men jeg fikk meg en ny favoritt i den vakre hingsten Baltazar. Det var morsomt å snakke med jentene i stallen igjen, og jeg vet jeg snart kommer tilbake. Vi var tre jenter som dro på ridetur sammen, og da vi galopperte gjennom skoen følte jeg lykkerusen boble gjennom kroppen. En utrolig fin dag, med andre ord.