Viktig med komfort i en travel hverdag

07.10.2018 10:50

Jeg blir så inspirert av å vindusshoppe på nett i en travel hverdag. Hva som fanger oppmerksomheten aller mest er lekre detaljer som kompletterer mitt hjem til å faktisk være mitt. I en travel hverdag hvor jeg er mye på farten foretrekker jeg å investere i møbler til alle husets rom akkurat her! Den mørkegrønne fløyelssofaen ble levert senest idag og jeg er så fornøyd. Den passer supergodt til bordet med beige messingbein på stua. Soverommet har også fått en makeover. Hit har vi unnet oss en rålekker kontinentalseng i supermykt fløyel med en elegant gavl. Herfra kan jeg nyte en god natts søvn samt regulere madrassen til å støtte ryggen når jeg bare ønsker å sitte i sengen og designe kjoler og sko. Sidebordet i stål med en grønn marmorplate ved sengen passer supert akkurat i dette rommet. Det er som oftest det siste jeg ser før jeg sovner.