Vil lære meg motefotografi

26.01.2019 17:35

Det er sant, jeg er avhengig av vakre bilder. Jeg tar meg selv i å sitte timesvis på forskjellige mobilapper som instagram og pinterest, hvor jeg bare ser på bildene. Jeg blir så fasinert av hvordan forografer får frem en følelse og noen ganger en hel historie i ett bilde. Det er sant det de sier at ett bilde sier mer enn tusen ord! Det er jo mest store motekampanjer og skjønnhets kampanjer som interesserer meg mest. Og jeg har bestemt meg for å bli like flink å ta bilder. Jeg har jo ett canon kamera liggende, jeg trengte bare ett nytt objektiv Canon. I mote bilder er det viktig å få frem alle detaljene så det er viktig meg ett godt objektiv. Jeg gleder meg til objektivet kommer i posten, men i mellomtiden kan jeg finne ut hvilke klær jeg skal ta bilde av og hvordan jeg kan ta bedre bilder.